700 hibrid lóerővel támad az új Porsche 911 Turbo S
A legendás sportkocsi legfrissebb változata elsőként vonultat fel hibrid hajtásláncot.
A legendás sportkocsi legfrissebb változata elsőként vonultat fel hibrid hajtásláncot.
A 700 lóerős teljesítményét kizárólag a hátsó kerekekre rászabadító igen ritka Porsche ára meghaladja a 150 millió forintot.
Itt a megoldás azok számára, akik egyedi megjelenésű és igen komoly teljesítményű Porsche 911 Turbo S-re vágynak.
Az erősítőkúrán átesett összkerekes sportkocsi alig 2,5 másodperc alatt tudja le a 0-100-as sprintet.
A legerősebbnek nem nyitható a teteje, de cserébe 650 lovas, a közepesen potens félig tudja ledobni a tetejét, a leggyengébb pedig a teljesen nyitott tetőt egekig forgatható szívómotorral kombinálja. Két 911-est és egy 718 Spydert fogtunk vallatóra.
Érkezőben a vadonatúj 911 GT2 RS, melynek hajtásában már egy kis villanymotor is kiveszi a részét.
A legerősebb gyári 911-es boxermotorjában találtak még 183, eddig szunnyadó lóerőt.
A Porsche legújabb modelljei ismét bebizonyították, hogy nem feltétlenül a legerősebb és legdrágább sportkocsiban részesülhetünk a legkomolyabb vezetési élményben - kipróbáltuk a 911 GT3-at és a 718 GT4 RS-t.
Elég "szerény" ellenfelet választottak a G-Power tuningcégnél.
Ez az új hibrid nem éppen az alacsony fogyasztásról, hanem sokkal inkább a nagy teljesítményről szól.
A 911-es sportkocsi csúcsváltozata a tesztek alapján már-már hiperautókat idéző gyorsulással rendelkezik.
A zuffenhauseni gyártó ikonikus sportmodellje sem kerülheti el a sorsát, villanymotor kerül a hajtásába.
Jól jön egy tuningolt 911-es a háznál, ha igen gyorsan kell leszállítani egy karácsonyfát.
Nem sokkal a piaci debütálását követően máris megújul a 911-es széria úgymond polgári csúcsmodellje.
A Mamba és a Los Angeles Lakers mezének színeiben pompázik az autó.
A különleges kabrióval akár 350 km/h-s sebesség is elérhető.
A TopCar Design cég elég jól ismert a Porschék különféle modelljein végzett munkáiról, most éppen a legfrissebb 911 Turbo S-t vették kezelésbe.
A masszív tuningnak köszönhetően a sportkocsi végsebessége megközelíti a 350 km/h-t.
A német gyártó benzines csúcsautóját és az elektromos übermodellt egyszerre hozta el Magyarországra is egy pár órás próba erejéig.
A Techart kezelésbe vette a nemrégiben debütált új 911 Turbo S-t.